Alla inlägg under september 2010

tjo

Av fiatin - 30 september 2010 21:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av fiatin - 29 september 2010 22:00

Idag har jag gjort stan osäker, var först på Dollar med en kompis sedan passade vi på att käka på Frasses med. Det är gott ibland men man ska inte äta det för mycket.


Fyndade lite julklappar till ungarna men de blir inte så många i år. Gillar inte köphysterin! Sedan skall inte barnen vara hos mig heller utan hos sin pappa över julen. Jag antar att de kommer hem till nyår och då vill ha lite klappar av mig.


Sedan så passade jag även på att införskaffa lite ajax för att kunna skura golven här hemma. Jag gjorde detta även i måndags men den flaskan fick jag inte upp! OJ  vad jag är KLEN!   Det nåste jag göra något åt, dså jag kollade på dollar innan jag tog flaskan till kassan att jag faktiskt fick upp den själ. Ikväll fick jag dock lite trevligt, stakt och kvinnligt (ni ska inte tro nåt annat om mig   ) som fick upp korken på flaskan så nu blir det till att skura!



Ne nu ska klenis ta och stoppa kranen i papper snyta ut skiten som är där så att jag kan gå och lägga mig! imorgon är en ny dag med nya utmaningar att ta tag i!


tjo

Av fiatin - 22 september 2010 20:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Tjo

Av fiatin - 18 september 2010 23:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av fiatin - 18 september 2010 23:36

Ja och något fick jag gjort ändå idag trots att jag kände mig så lat!


Putsat några fönster, sytt en gardin, möblerat om vardagsrummet, virkat på en mössa, bakat pizza, diskat, tvättat, dammat och bakat.


Ikväll var vi allihopa hos en kompis, fick käk och en mysig lördagskväll, med lite sällskapsspel, film, busiga barn men även den trötta varianten av dem   .


Imorgon är en ny dag och nya möjligheter och då är det VAL. Vem ska få ta hand om Sverige de kommande 4 åren?  Får tänka mer på det framöver! nu är det dags för sängen så man orka åka och välja imorgon! 

lat

Av fiatin - 18 september 2010 11:40

Vi i familjen bestämde oss igår för att idag ska det bli storstädning. Barnen städar på men det känns som att jag gör allt för att slippa undan.


Istället för att damma satte jag mig på soffan och handarbeteade, sen la jag mig. OJOJOJ vad trött jag blev! Kom igång och damma och när jag ska stryka gardinerna så hamnar jag här istället just för att jag är lat! Jag fick leta strykbrädanoch då hittar man ju något annat att göra att sitta här!


Så till alla er som säger att jag är så flitig! Inse jag är mest bara LAT men jag kan om  jag vill :P!

ny

Av fiatin - 17 september 2010 14:37

Idag är första gången jag masar mig in på ett sånt här ställe trodde aldrig att jag skulle börja blogga själv. fast inser ju att jag redan gjort det fast på FB och andra ställen.


just nu kommer jag dock vara lite anonym... ni kommer nog så småningom veta vem jag är ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards