Alla inlägg under juni 2012

Av fiatin - 24 juni 2012 20:29

Eller jag har egentligen hållit på ett tag men inte på allvar, jag har fuskat en massa men nu blir det rejäla tag!


Idag börjar jag med att äta enligt LCHF. Jag har hör så mycket positivt om dieten och jag gillar att man får äta sig mätt! Jag hade även gärna kört med viktväktarna för jag vet att det fungerar men känner att jag vill inte betala en massa pengar för viktminskning.

Dagen har löpt på lungt inget överdrivet sockersug som jag inte kunnat kontrollera (jag är tyvärr sockerberoende precis som så många andra)



Håll till godo, jag gillar biten där man får se hur hans sockerkurva går med olika dieter   


Idag cyklade jag 3,87km för jag blev tvungen att åka hem då lill*n vaknade nu sitter jag här och hoppas att blogga kommer att hjälpa mig under min viktminskning. Det finns så många som redan gör så, denna är för mig men är öppen för dig   


Ovido - Quiz & Flashcards