Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

yao

Av fiatin - 12 februari 2014 00:07

Jag skrev ett inlägg igår men det försvann ut i etern... Borta är det ivf, tur är väl det egentligen för jag beklagade mig mest.

Stressen sliter i mig, jag orkar inte hålla mig till LCHF just nu för det krävs tålamod och karaktär men jag bryter ihop för minsta lilla just nu. Kroppen värker, huvudvärk i princip varje dag. Jag vet att det snart blir bra, på nåt vis samtidigt som jag bara vill sluta upp med allt och sova hela dagarna men inte får det.
Jag upplever att jag börjar tycka det är besvärande att träffa mina kompisar och de åttaganden jag har tagit på mig känns extremt tungt att utföra. Nöjet är borta och jag vill helst bara krypa under en sten och komma fram till våren när allt är klart...

Allt är inte bara svart för det låter ju så, jag har finfina barn som hjälper mig när jag ber om det. Jag får äta mig mätt varje dag till skillnad från en hel del andra människor, jag bor bra (fast det är så stökigt nu och en del av stressen ligger i det). Jag har det varmt, sällskap i sängen och sömnen närmar sig.

Love U!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiatin - 15 april 2014 06:58

Hua! Märker hur kort bältet har blivit. Lite ledsen blir man ju. Så idag blir det en fastedag. Have a Nice Day! ...

Av fiatin - 12 april 2014 23:50


Idag grillade vi korv i kakelugnen. God korv med 72% kötthalt. Mumsigt värre! Det är tur att man kan vara glad för lite så att man har mycket att vara glad för! ...

Av fiatin - 11 april 2014 10:20


Idag blev det en skön morgon promenad, älvorna dansade på leråkrarna och solen sken och gav värme. Nu blir det plugg hela dagen, hoppas på att få min uppgift klar idag, en av dom ivf :P ...

Av fiatin - 6 april 2014 00:44


Idag tog jag goungarna till skogen och vandrande en bit. Vad det var härligt, fika i solen sittandes på en sten. Även igår vart det en promenad, den var på ca 2km. Utöver det har jag dessutom lyckas att träffa Goa vänner i dagarna 2 och fått grilla...

Av fiatin - 25 mars 2014 10:36

Jag känner mig på gång! Nu ska jag "bara" utveckla det, genom att göra mina promenader till dagliga (jag började igår) sedan tänkte jag ge upp tv tittandet för det går alldeles för mycket tid till det. Det är bättre att jag lägger min energi som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards