Alla inlägg under mars 2013

Av fiatin - 16 mars 2013 21:21

Jag är så stolt över mig själv. Inget socker eller kolhydrater sen i torsdags. Ikväll var jag väldigt sugen men jag behärskade det. Somnar nu... Gle jag var o vägde mig ohh vad mycket jag väger... Suck men men det blir bra

Av fiatin - 14 mars 2013 13:10

Idag har jag lagt ut på min fb-sida att jag äter Lchf kost och att dom inte ska bjuda på fikabröd och sötsaker. Jag vet att första veckan är svårast men sen kommer det gå lättare. Tidigare har jag bara hållt mig ca 1v innan jag ätit något jag inte får och då torskat dit totalt igen på sockret. Tänkte att på detta sättet har jag inget väl utan blir tvungen att löpa hela linan ut. Konstaterade också att det verkligen är dax att inhandla en våg så jag kan kolla vikten 1g/v.
Tänkte bjuda på mina hemska mått då jag mötte mig idag.

Byst: 128cm
U.byst: 96cm
Mage: 133cm
Rumpa:122cm
Lår: 68cm
Vad: 42cm
Arm: 38cm
Vikt får komma senare då jag har köpt en våg eller om jag ska svänga förbi en polare och kolla läget.
Någon bild törs jag inte lägga ut men kanske att jag törs sen när jag gått ner lite (mycket) i vikt.
Föresten mitt första mål är att komma i mina favorit byxor som sitter åt överallt just nu. Jag får tom ont i magen när jag har dem.

Hejja mig fy *pip* vad jag är bra! Tänkte att jag skulle hejja på mig lite :-)

Ovido - Quiz & Flashcards