Alla inlägg under april 2013

Av fiatin - 18 april 2013 16:46

Ungen min stog och stekte pannkaka och jag blev så sugen men tänkte att nej minsann jag får göra sån som passar mig istället för att falla för frestelsen och resultatet ser du. Blandade ner hallon när jag vispade grädden det blev riktigt mumsigt!

4kg

Av fiatin - 17 april 2013 22:57

Nästan 4kg hade försvunnit och vad gör jag, istället för att tagga igång och köra hårdare med mer motion så börjar jag äta godis, pannkakor bröd typ allt som jag inte ska äta.
Idag tog jag tag i mig själv igen så nu är det bara att köra för imorgon ska jag nog åka och väga mig igen så får jag se hur mycket jag har gått upp. Men tbättre ska det bli!

Jag Har kommit fram till att det är 34kg som ska bort. Det är många kilon men det ska gå, jag behöver vara noga med att äta rätt och se till att motionera. När orken och lusten tryter så får jag hitta en väg ur det.

Kram

Av fiatin - 5 april 2013 23:00

Jag var såå sugen på bröd igår så jag tog och bakade en sats lchf-bröd. Det var så gott! Egentligen skulle man ha smakrik ost och linfrön men mina var slut så det fick bli pumpafrön istället.

Jag har hållit på med lchf i 3v nu, vet inte hur mycket jag gått ner ännu. Ska fara och väga mig någon dag snart, kanske rent av ska vänta tills det gått en månad det är ju "bara" strax över en vecka kvar tills dess. Några cm runt magen har det försvunnit ivarjefall. Men jag känner inte samma sug som förut och jag tycker det är skönt.

Nu blir det till att sova det är också bra för vikten enligt kostdoktorn ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards