Alla inlägg under november 2012

Av fiatin - 12 november 2012 00:36

Vad gör jag uppe nu? Jag var nyss inne på kostdoktorn och läste att man bör sova ordentligt om man ska gå ner i vikt, å andra sidan har jag gått upp massor    Jag känner hur brösten och magen jäst på mig och de blivit ännu större.

Imorgon så är det jag som ska promenera till fsk åtminstone en sväng. Sedan har jag fyllt på kylen med lite ägg så till frulle blir det ägg. Just nu är jag taggad. Hoppas det följer mig imorgon med!


Imorgon blir det plugg! Denna helgen har jag softat och myst med barnen, sovit middag med lillen snacka om mysigt på lördagen så sov vi hela tre timmar!!! eller ja han sov 3h och jag kanske 1,5h för resten låg jag och läste. Det är skönt att koppla av med lite skönlitteratur när man har haft plugg hela veckan. snacka om att jag var slutkörd.


Sov gott det ska jag!

Ovido - Quiz & Flashcards